Lexus IS: боротьба зі скромністю

Тест драйв

Lexus, відверто кажучи, не тюнінгована марка. Звичайно, апгрейд гальм та елементи обважування мають попит, але далеко не для всіх моделей. Спорт-версії F-Sport теж не стали мейнстримом, як AMG та S-line. Але є й винятки. IS першого покоління – тюнінговий Lexus всієї Русі. Знайти його у заводському стані — непросте завдання. Ось і приклад – седан 2001 року випуску.

Скромність не прикрашає
У тому, що цьому седану люблять прикручувати всякі спойлери, Lexus сам і винен. Навіщо було народжуватися таким скромником? Найбільше засмучує передня частина, яка вийшла на диво маловиразною. Солідний GS другого покоління, що з’явився роком раніше, і то веселіше буде. Гарний заряджений енергією динамічний профіль, але це наслідок задньопривідного компонування, а не заслуга дизайнерів. У результаті задні ліхтарі, що дали свого часу поштовх до розвитку цілої індустрії тюнінгу, — єдина деталь, що по-справжньому запам’ятовується.

Для синього Лексуса все це у минулому. Капот модифікований в стилі деталей від D-Max (ні, нічого не заливає всередину). Плюс «спідниці» TRD та оригінальний спойлер на кришці багажника. Влітку до них приєднується “губа” ChargeSpeed ​​на передній бампер. Повний набір, завдяки якому IS став нарешті схожий на спортседан.

Преміальна тіснота
Салон цього седана теж не уникнув доробок. Тут і класне спортивне кермо Motamec з нульовою міткою, і навіть напівківш Recaro, що дістався водієві. Але набагато цікавіше поглянути на рідні деталі Lexus. Головна з них — це, звичайно, оригінальний спідометр, в шкалу якого вписані покажчики температури двигуна, рівня палива і напруги бортової мережі. Виглядає як дорогий хронограф від Montblanc чи TAG Heuer. Цю красу так і хочеться виламати зі щитка приладів і забрати з собою.

Вистачає й інших приємних речей. Розкішною алькантарою щедро загорнута верхня половина дверної карти. Це вам не скромна шкіряна вставочка, як у конкурентів. Цим же матеріалом, навпіл з відмінною шкірою, оздоблені та крісла. І знову Lexus зоригінальничав – штучна замша використана не тільки по центру сидіння, а й лізе на боковини. Профіль у крісел вдалий, а обійми бічної підтримки такі міцні, що поспати не дадуть. Поліпшувати демографію РФ також незручно.

Весь цей випендреж у Лексусі дуже навіть до місця. Це відмінний спосіб відволіктися від твердого пластику, що трапляється тут і там. До того ж, передня панель сама по собі не вражає дизайном.

До ергономіки претензій немає і бути не може. Все зручно та завжди під рукою. Щоправда, у цьому заслуга і мінімальної ширини Лексуса. Звідси явне відчуття тісноти, особливо на задніх сидіннях. А чого ще чекати від задньопривідного седана, який за довжиною та величиною колісної бази поступається нинішній Toyota Corolla?

Хіба що гарної комплектації. І тут IS не розчарує. Клімат-контроль, “електропакет”, підігріви та пристойна “музика” – повний “фарш” за мірками початку “нульових”. І начхати на крихітний багажник, який вміщує всього 400 л.

Повний вперед!
Технічно IS200 — близький родич маркоподібних седанів, розроблених Toyota у 80–90-х роках. Малюк Lexus запозичив у них універсальну задньопривідну платформу. Завдяки цьому вдалося досягти оптимального розподілу ваги по осях.

Ось чому IS такий веселий, зрозумілий і живий на ходу. Цей упертюх продовжує чіплятися за траєкторію навіть у ситуаціях, де інший задньопривідний автомобіль уже давно запищав би шинами. Усі команди седан виконує негайно, беззаперечно і не думає кренитися навіть у крутих поворотах.

М’якістю підвіски IS не відрізнявся навіть у заводському виконанні. Седан натягували для бою з «троячки» BMW та іншими «німцями». У разі бійцівський характер посилений тюнінговими компонентами. Список вражає – задні нижні важелі Taiko, що регулюються, тяги сходження і рульові сошки ЕПБtuning. Ззаду зроблено нульовий розвал, а спереду розвал 6 градусів. Довершують картину стійки JIC Fulltap, що повністю регулюються. Відбій виставлений на максимум, стиснення – на мінімум. Плавність ходу цілком прийнятна. Розбитим весняним асфальтом IS йде щільно, але аж ніяк не жорстко. «Лежачі поліцейські» явно не головні вороги тюнінгованого Лексуса.