Більшості покупців не потрібні електромобілі та гібриди

Електромобілі

Америка це батьківщина Tesla, Rivian і Lucid, а також Mustang Mach-E, Hummer EV та інших цікавих електромобілів, які нашуміли в останній рік. Проте дослідження, проведені компанією Deloitte, показали, що як наступний автомобіль оберуть модель з бензиновим двигуном. Головна причина такої позиції полягає в тому, що покупці не впевнені в достатності запасу ходу сучасних моделей. Немає віри в інфраструктуру зарядних станцій. 17% американців готові розглянути як наступний автомобіль гібрид. Гібриду і електромобілю, що підключається, віддадуть перевагу по 5% покупців. Результати дослідження в США схожі на отримані в Південно-Східній Азії в ході аналогічного опитування.

Правда відмінності у різних країнах все-таки є. Як наступний автомобіль оберуть модель з ДВС 49% німців, 39% японців і 37% південно-корейців. А як наступний автомобіль розглядають електромобіль 23% корейців, 17% німців і 15% китайців.

Слід зазначити, що навіть в Індії у людей більше інтересу до електрифікованих автомобілів – 21% опитаних готові купити гібрид, а 10% придивляються до плагін-гібриду. При цьому всі опитані зазначили, що зростання цін на електроенергію відлякає їх від покупки електромобіля або гібрида, що підключається.

Є у різних регіонах і ще одна відмінність у настроях покупців. Американці, японці та індійці хочуть заряджати свої батарейні автомобілі вдома, а жителі Південно-Східної Азії віддають перевагу громадським зарядним станціям.